Czas i koszty dostawy
Dostawa i koszty AtamanShop.pl:
Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
Dostawy są realizowane poprzez firmę kurierską DPD. Wysyłka towaru następuje niezwłocznie po otrzymaniu i potwierdzeniu zamówienia przez Sklep internetowy atamanshop.pl i jest realizowana w ciągu 48 godzin, w dni robocze.
( w wyniku sytuacji Covidowej dostawy mogą ulec wydłużeniu )
W niektórych przypadkach dostawa może wynosić do 7 dni. W takich przypadkach Kupujący jest informowany o tym przy potwierdzaniu zamówienia przez Sklep.
Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej DPD / poczta polska. Kupujący jest obciążony kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu, w kwocie 14 złotych, 20 zł pobranie, w przypadniu wysyłek gabarytowych lub zagranicznych według cennika na naszym sklepie, średnia cena to 79 zł.
Zamówienia realizowane są w dni robocze od 8:30 – 15:00. Koszty dostawy firmy INPOST w cenie 15 zł
Kupujący ma możliwość wyboru innej formy dostawy (przewoźnika) niż oferowane na Stronie Sklepu internetowego. W takim przypadku jednak, ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialność za przesyłkę z chwilą wydania jej przez Sprzedawcę przewoźnikowi spoczywa na Kupującym.
W przypadku sytuacji opisanej powyżej w pkt 6 informacja o odpowiedzialności za przesyłkę przekazywana jest Kupującemu przez Sprzedawcę drogą e-mail na wskazany adres kontaktowy po złożeniu zamówienia.
Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi
o tym Kupującego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.
Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Kupującego z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Kupującego spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez Strony sposób.
Zaleca się, aby Konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Konsument skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedawcą telefonicznie: 572190939 bądź na adres e-mail: ataman.shop@spoko.pl
Kupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.).
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie: 572 190 939 bądź na adres e-mail: ataman.shop@spoko.pl